همه گفتند جمعه می آیی،هیچکس از خودت نپرسیده

روز و شب های انتظارم را به تو تقدیم می کنم آقا

دل بی تاب و بی قرارم رابه تو تقدیم می کنم آقا

 

ای صدای تو شور در شهناز همه ی گوشه های یک آواز

بهترین ضربه های تارم را به تو تقدیم می کنم آقا

 

همه گفتند جمعه می آیی هیچکس از خودت نپرسیده

دل تنگی که جمعه دارم را به تو تقدیم می کنم آقا

 

سیزده قرن کاش قبل از این من تو را توی کوچه میدیدم

سیزده قرن انتظارم را به تو تقدیم می کنم آقا

 

دلت از دست ما پر از درد است کاملا از نبودنت پیداست

بیت آخر بدون قافیه شد چه بگویم ...ظهور کن ...آقا

(می دونم آقای حاجی پور هر جمعه یه شاهکار دارن اما دوست داشتم این شعر قشنگ رو شما هم بخونین)

 



نظرات شما عزیزان:

سوده
ساعت17:47---26 بهمن 1392
سلام دوستم راستی ی سوال برام پیش اومد دیدم نمیتونم نپرسم...اونم اینکه شعرازخودت بود؟؟؟
پاسخ:سلام نه شعر برای آرش واقع طلب بود


سوده
ساعت19:47---25 بهمن 1392
اره،حالا دیگه عالیــه

سوده
ساعت15:48---25 بهمن 1392
شعرت خیـــــــــــــــلی قشنگ بود...<
پاسخ:مرسی لطف داری(حالا خوب شد؟؟؟)


خانم مهندس
ساعت15:04---25 بهمن 1392
نه شرم و حیا نه عار داریم از تو

اما گله بی شمار داریم از تو

ما منتظر تو نیستیم آقا جان

تنها همه انتظار داریم از تو

مرسی شعر زیبایی بود
پاسخ:خواهش می کنم شعر خودت هم عالی بود


امیـــــر حاجی پور
ساعت14:10---25 بهمن 1392
ممنون خانم جعفری عالی بود .
پاسخ:خواهش میکنم


j,j
ساعت13:47---25 بهمن 1392
دست شمام دردنکنه...

ولی ازحق نگذریم ،حاجی پور(چون علاقه زیادی ب جدایی داره گفتم جداییشو بیشترکنم)کلهم شاهکاره....
پاسخ:خواهش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط